Telefonische Antwoorddienst (TAD)
Een telefonische antwoorddienst (= TAD) is het beantwoorden van uw binnenkomende telefoontjes wanneer u als ondernemer even geen tijd hebt om op te nemen. Wie weet is het telefoontje die u net niet kon opnemen wel een hele belangrijke zoals een potentiële klant, die u natuurlijk niet wil missen. Onze telefonische antwoorddienst medewerker neemt dan voor u op en laat een professionele indruk achter bij de potentiële klant. De inkomende gesprekken worden door middel van een ticketsysteem vervolgens op een overzichtelijke wijze naar u toegestuurd, waarbij u op uw eigen tijd kan terugbellen.
Aangezien u van tevoren niet weet hoeveel gesprekken wij voor u aannemen, geschiedt het tarief niet per uur maar per inkomend gesprek. Hierdoor hoeft u niet te betalen voor een volledige werkdag maar alleen voor de daadwerkelijk binnengekomen gesprekken.
Werkzaamheden:
De TAD medewerker neemt de inkomende gesprekken aan en stuurt een overzichtelijk bericht voor u. Er wordt aangegeven wie heeft gebeld, waarvoor is gebeld en de contactgegevens zodat u terug kunt bellen.
Bent u geïnteresseerd en wilt u een offerte aanvragen, klik hier.