Klantenservice

De klant is koning! Hier stemmen wij volledig mee in. Een goede klantenservice is de beste manier om van een reguliere klant een vaste klant te maken. Om een band op te bouwen met uw klanten, heeft u vriendelijk personeel nodig die de klant een goed gevoel geeft en uw bedrijf op de juiste manier vertegenwoordigd. Het afhandelen van klantenvragen wordt gedaan door middel van een ticket systeem om het contact met de klant overzichtelijk te maken en te optimaliseren.

Heeft u een klantenservice programma? Wij pakken het op waar u bent gebleven en zorgen ervoor dat het up to date blijft met een GEGARANDEERDE responsetijd van maximaal 48uur.

Heeft u nog geen klantenservice programma? Ook dat kunnen wij verzorgen, waarbij u zelf kunt kiezen welke u het beste vertegenwoordigd.


Werkzaamheden:

De werkzaamheden van klantenservice medewerkers bestaan onder andere uit:

  • Het aannemen van binnenkomende telefoontjes
  • Het afhandelen en archiveren van binnenkomende e-mails
  • Het beheren van de sociale media
  • Het beantwoorden van de chatservice
  • Het afhandelen en registreren van klachten
  • Klanten doorsturen naar de desbetreffende afdeling
  • Verstrekken van informatie over het bedrijf en producten/diensten die geleverd worden


Bent u geïnteresseerd en wilt u een offerte aanvragen, klik hier.