Secretaresse

Heeft u het vaak zo druk met allerlei bijkomende zaken dat u door de bomen het bos niet meer ziet en zich niet meer kunt concentreren op uw kerntaken? Dan is een secretaresse de oplossing voor u. Een secretaresse heeft een ondersteunende rol voor een directie, manager of afdelingshoofd. Het doel hiervan is het werk te verlichten door middel van het op een overzichtelijke manier bijhouden van al uw afspraken en taken of het eventueel doorverwijzen naar de juiste collega. Tevens het oppakken van kleinere taken, zoals documenten opstellen, komt bij de secretaresse terecht zodat uzelf tijd bespaard. Tijd kost immers geld! 


Werkzaamheden:

De werkzaamheden van de "digitale assistent" bestaat onder andere uit:

  • Beheren van de agenda
  • Beheren van het archief
  • Beantwoorden van telefoontjes en e-mails
  • Plannen, voorbereiden en notuleren van vergaderingen
  • Voorbereiden en uitwerken van declaraties
  • Uitwerken van verslagen, brieven en memo’s 


Bent u geïnteresseerd en wilt u een offerte aanvragen, klik hier.